Nejčastější chyby při správě PPC účtu
- Napsal uživatel Pepececka.cz dne 6.10.2013,
Při správě svého PPC účtu múžete dělat spoustu chyb, je ale několik, které vídám v účtech tak často, až je to k nevíře. Pojďme se podívat na ty nejčastější z nich.
Při správě svého PPC účtu múžete dělat spoustu chyb, je ale několik, které vídám v účtech tak často, až je to k nevíře. Pojďme se podívat na ty nejčastější z nich.
Pro správná rozhodnutí o nakládání s webem je nutné vědět, odkud Vaši návštěvníci / zákazníci chodí nejčastěji. Přehled nejsilnějších kanálů, kterými na Vaší stránku proudí návštěvy, zřejmě sledujete každý den - můžete jim ale věřit? Podívejte se, čeho se vyvarovat pro správnou funkci přehledu v Analytics.
Píše se rok 2013 a jeden by si myslel, že některé mýty už nadobro sešly ze světa. Ovšem v oblasti internetu se stále najde dostatek fám, které jsou podhoubím zbytečných a zavádějících diskuzí, ačkoliv pro ně není žádný racionální důvod.
Lidé, kteří si založili AdWords účet a začali s radostí inzerovat, bývají často překvapeni, když jim dorazí první faktura. Nenajdou na ní totiž často DPH, nebo je jim daň fakturována v neobvyklé výši. Podívejte se, co a proč se s Vaší fakturou děje.
Není Vám jasné, proč nefunguje propagační kód do Google AdWords? Podívejte se na seznam podmínek k jeho využití.
Pokud v Analytics obsluhujete více účtů, pravděpodobně jste již zjistili, že v základu je jejich počet omezen na 25 účtů na jednoho uživatele (emailovou adresu). Poté Vám tlačítko “Přidat účet zmizí”. Existuje ale způsob, jak vměstnat všechny své klienty pod jednoho Analytics uživatele - podívejte se jak.