Podmínky propagačního kódu AdWords

  • Napsal uživatel Pepececka.cz dne in category AdWords.

Marketingové oddělení Googlu rozesílá různými způsoby propagační kódy, které jsou sice samy o sobě skvělým nápadem, ale jejichž podmínky jsou sepsány hodně nejasně. Po několika telefonátech na podporu jsme konečně zjistili, jaké jsou přesné podmínky pro jejich uplatnění.

  • Základní pravdilo zní - utraťte 250 Kč, dostaňte 1000 Kč navíc jako kredit. Klientům ze Slovenska přicházely kódy v Eurech, podmínka zněla: utraťe 25 EUR, získejte 75 EUR navíc.
  • Váš účet musí být starý maximálně 14 dní (podle jiných zdrojů až tři týdny). Pokud není, můžete si klidně založit nový, podle podmínek služby ale nesmíte inzerovat z obou účtu naráz, jinak Vám Google oba zablokuje.
  • Do účtů nelze vložit více, než jeden kód.
  • Částku, uvedenou na kódu, musíte v účtu vyčerpat - pokud pouze provedete platbu, budete na tisícikorunu čekat marně. Reklamní text je v tomto bodě velmi nejasný.
  • Na útratu máte 31 dnů od použití kódu, jinak se kredit nepřipíše (potřeba utratit zhruba 9Kč / den).
  • Možná, že útratu kontrolují skřítci v Googlu ručně, ale připsání bonusu má pár dní zpoždění. U některých účtů i tři dny od doby, kdy Vám na bonus vznikl nárok.
  • Ne, pokud zažádáte o vrácení prostředků, Google Vám pošle jen ty peníze, které jste nabili sami. Bonusový kredit se nevrací.

Komentáře

#4: Blch wrote

Jak dlouho lze kód využít?

#5: Pepececka.cz wrote

Pokud máte na mysli propadnutí kódu, pak se různé kódy liší, nejprve to byl konec roku, nové kódy jsou vždy alespoň na dva měsíce dopředu. Jestli se dotaz týkal útraty, pak je potřeba peníze utrati do 31 dní. Článek jsem aktualizovala, tato informace tam chyběla, díky.

#6: Ulrich wrote

Díky! Ty podmínky jou sepsané fakt zle, pomohlo.

Přidat komentář

Copyright © 2012 Pepececka.cz | Designed by Free CSS Templates